Tuesday 14 June 2011

awek cc langsi

14.6.2011

Pagi yang indah bak senyuman ibu gua yang sedang riang memasak nasi goreng di dapur. Gua xda masa nak merapu panjang-panjang. Sekarang neyh gua ada 1 jam untuk merapu dalam Blogger site neyh. Bukan  apa gua ada dekat CC sekarang, setiap minit adalah nyawa bagi gua sekarang neyh. Hampir 4 bulan gua xblik kampong, banyak da perubahan depa buat. Nek terkejut gua. Masok-masok CC da awek sambut gua dya cakap ‘SAWADIKAP’ bro..Pehh..gua cakap dekat awek tu..sory kak cik gua datang nak update blog gua yang dah lama membangkai tanpa sebarang post-post baru..Korang taw dak pa dya cakap..Dya cakap wak lu der..Kak cik kerja dekat cini bukan nak dengaq lu creta masalah-masalah lu..Kak cik punya kerja dekat CC neyh just cakap ‘SAWADIKAP’ ja time orang masok..Lebih baik adik belah sebelom tangan n kaki kak melekat dekat cuping telinga adik..Bersedup campoq berdesup jantung halus gua neyh

Tapi gua xnak kalah gua sembur gua sembur and gua g teruih dekat awek tue..gua terus sound dya..Gua cakap lu jangan macam-macam sama guer noo..Gua neyh kalo gua marah kat orang lebih dari 5 minit pehtu confirm gua akan nangis so, awek tu pown muka sedeyh ja and then dya say sorry kt gua..awek tue teruih menyesai…dya xtaw yang gua neyh pailang..gua dah la ganaih..time tue gua memang bengang gila..nak update blog pown dah xdak mood..suma mood-mood gua kak cik tue dah sedup..langsi punya AWEK CC..bak kata pepatah member gua..kata-kata neyh menjadi inspirasi atau kata-kata semangat tok gua bila nangis teresak-wesak.
’salam dijabat dihunus ku tepis kalo time-time marah neyh biskut kering pown ku sapu habis’..keh3

No comments:

Post a Comment