Tuesday 31 May 2011

cc bangsat

tension gua..minggu lepas time gua nk update blog..cc neyh wat hal..baru ja nk sign in email..suma computer terpadam..padahai gua rasa modai gua nk menulis time tue gua rase agak-agak setebal 200 muka surat buku cerita laa..

terbantut..coihh..sabi je la..sekarang neyh gua da 10 minit tok menulis..by the way lama da gua simpan niat nk update blog neyh tapi jadula gua time coty neyh agak padat..gua da banyak benda nak kongsi ngan lu orang..tapi sekarang neyh mybe xsempat..

nanti gua creta ok..gua menulis ari neyh bukan apa..just nak gitaw lu orang yang owner blog neyh masih lagi hidop dan bernyawa..lu orang jangan risau lepeh neyh banyak creta menanti lu orang..ok guy's..gua kena stop dah..sebab gua da nk masok kerja..neyh pown gua pinjam laptop mak cik cleaner jap..ok arius..

No comments:

Post a Comment