Friday 6 May 2011

Mimpi Itu Habit

ALHAMDULILLAH..habeh jugak final exam gua..nek kembang perut gua dengan final exam neyh..sejak dua menjak neyh gua dah xmacam manusia sempurna dah..hidop gua dah xnormal macam selalu..selalunya gua mandi pagi 2x tengah hari 2x petang 1x..jumlah purata ayaq yang gua guna tok mandi adalah 1220 Liter. tu dulu, sejak gua terjebak dengan exam neyh gua hanya mandi 2x kali ja sehari..tu  normal bagi korang xnormal bagi gua

yang kedua, selalunya masa tido gua pkol 11 malam sampai pukul 7 pagi tpi semenjak gua dipaksa untuk mengambil final exam rutin tue semakin hari semakin berubah masa tido gua pkol 3 pagi -7pagi tpi gua behenti pitstop time pukol 6.30..bukan apa just nak menunaikan solat Subuh..tue sebagai santapan rohani gua..tu pown kena member kejut..kalo xkejut memang tido pa ceroh lo jawabnya orang kelantan kata.

ni la tido paceroh.sampai dalam dewan exam pown nak tido g

yang sedihnya bezday gua disambut dalam minggu exam neyh gak..gua xleh nak berparty bhaiii..sebab gua sibuk menghafal buku-buku rujukan..tapi yang leganya selamat la xdak orang baling telor ka tepung ka kat gua..suma orang sibuk ja study..umo gua da 20 tahun..tapi da orang cakap gua xlayak untuk mengecapi umo 20 tue..diorang cakap gua masih terlalu mentah..puiiiiii..muka ganas bhaiii..

  
ganas kan..muka camni memang stock2 bunoh orang guna berus gigi neyh
start pada hari neyh gua kena ubah gua puya style..besa la orang dah dewasa kan..zaman remaja da lepas..sekarang neyh gua hanya pikir cmna nak cari jodoh dan keja tetap..besa la orang dah dewasa kan mana bleh main-main lagi..dulu mungkin masa zaman gua remaja, gua buka Tin Coca Cola guna hidung tapi sekarang gua dah dewasa jadi gua kena guna jari-kemari gua tok membuka Tin Coca Cola tue...mungkin dulu gua suka membeli Choke-Choke dekat koperasi berdekatan tapi sekarang gua xboleh buat camtu dah..gua kena start menabung..bukan apa hantaran zaman sekarang neyh kalo xdak RM 10,000.00 jangan nak bermimpi lu nak berkeluarga..

pakkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!..met met met bangun..coihhh rupa-rupanya gua bermimpi lagi..boleh tahan mimpi pasai kawen-kawen neyh..

No comments:

Post a Comment