Friday 29 July 2011

Blog

hello brader-brader and sister-sister..lama dah gua xupdate laman blog neyh..hampir 2 bulan gua rasa gua buat blog neyh macam anak tiri gua..gua buat xtaw ja..gua tengok dah penuh dengan sarang-sarang Tarantula dah dekat blog neyh..by the way, blog neyh masih lagi bernyawa..gua bukan xda idea nak menulis tapi gua tengah sibuk dengan project-project mega sekarang ini..baru tadi member gua ajak buat bisness baru..tapi gua tolak..ada ka patut dia ajak gua bela labi-labi..gua kalau takat binatang yang xberbisa neyh gua xamik pot la brader..gua suka binatang yang ganaih..baru nampak strong..kalau dia ajak gua bela harimau bintang ke..ok jugak


tapi kalau harimau Malaya gua xberani nak bela..bukan apa nanti bergaduh pulak Rajagopal dengan gua..Rajagopal dahla tengah angin sekarang neyh..budak-budak main bola serupa gampang malam jumaat Keliwoon yang lepas..gua malaih nak merapu panjang-panjang..gua ada dekat surau neyh..kalau merapu panjang-panjang satgi Tok Imam tue tendang gua sapa nak jawab..Tok Imam dekat dahla bekas warden sekolah juvana..takat-takat budak muda macam gua neyh dia sergah sekali terus terkencing..tapi tue bukan gua la mybe budak-budak lain..kalau Tok Imam tue sergah gua..gua terus tarik 'side burn' dia..terus senyap..silap-silap menangis pastu mengadu dekat geng Tok Bilal and Tok Siak..and then gua kena mark xboleh masuk surau..tu yang gua xsuka..gua neyh berniat untuk menjadi regular jemaah dekat surau tue..harap-harap niat gua termakbul la...

                       -neyh lah tok imam yang sebut-sebut tue..sekali penampo tersedu 3 hari                     

No comments:

Post a Comment