Thursday 21 April 2011

FINAL EXAM

macam neyh la gelagat gua masa nak final..final nk dokat tapi tido memanjang

gua punya target kali neyh gua nak buat betol-betol final gua..gua xmau 'banana born two times' nan sempit punya ayat..member gua suma tngah buzy study tmabah Wan Kulai, Munzir, dan banyak lagi..tpi pelajar bijak kelas gua masih lagi buzy dengan permainan game yg gua xtahu apa nama game tue..pelajar yang dimaksudkan adalah Din Kulai.

hope korang suma dapat mendoakan kejayan gua..kalo gua berjaya korang jangan risau..gua belanja nasi ekonomi Jalan Serawak..pehh..memang mantap nasi dya...sekali makan terus kaki tangan suma jadi ringan..maksud kaki tangan suma ringan buka bermaksud korang boleh g penampo or penyepak orang tapi korang akan tido dengan jayanya selepas makan nasi Ekonomi tue..

selamat menyambut kedatangan Final Exam rakan-rakan seperjuangan gua..

style study gua season neyh:

-study sampai bengkak mata selagi xbengkak selagi tue gua xkan berhenti
-belajar membuat toyol-toyol mana la taw kan gua nak guna time exam nanti
-menuntuk ilmu kebal dengan Wan Kulai
-joging tiap-tiap petang..nak bagi stamina gua mantap..bukan apa takot gua puncit time exam nnt
-makan benda-benda protein..nak bentuk badan ckit..baru examiner takot ckit tngok gua
-kerap tido di perpustakaan..agar ilmu dari buku-buku kat citu dapat menyerap masok kedalam kepala hotak gua neyh
-gua nk simpan rambut sampai paras pinggang..baru time gua bawak masok toyol nanti xkantoi
-kalo boleh gua nak stop makan nasi..gua nak makan kismis bnyak..gua target 5kg kismi sehari

ini lah Din Kulai..luaran ganuast der tpi pehh lembut..
pantang tngok cter korea confirm menangis tersedan sedu

No comments:

Post a Comment