Saturday 9 April 2011

Pembuatan Worrior Di Padang Rugby

sabtu yang indah tanpa kelibat aktiviti kokurikulom
4.45 petang

angkatan pembuatan worrior

                                      

Salam perantauan kepada suma. Sbab apa gua cakap salam perantauan sebab time gua menulis neyh gua berada dekat overseas. Motif gua sekarng neyh, gua nk cter betapa hebatnya Pembuatan Worrior. Yang baju kuning dalam picca tu adalah player-player rugby. Yang pakai topi tue lecturer kami merangkap sebagai Manager untuk pasukan Rugby. Dan yang pakai baju selain baju kuning tue adalah pom-pom Boy yang juga dikenali sebagai Pembuatan worrior. Geng-geng pasukan sorak neyh la Pembuatan Worrior.

Antara aktiviti yang sering dilakukan oleh Pembutan Worrior:

1) akan berada disetiap game-game yang bersangkutan dengan       kejuruteraan pembuatan
2) sering jugak dijemput untuk menyokong pasukan-pasukan lain selain pembuatan
3) pernah menjadi pasukan sorak untuk pasukan nasyid untuk SK kuala perlis
4)selalu terlibat dalam kes pergaduhan yang disebabkan oleh makanan free xckop
5)sering mengambil minuman dan makanan player-player atas sebab lapaq sangat time tue
6)pernah berniaga sambilan diluar stadium demi mendaptkan sebungkus nasi bujang
7)seringkali mengutuk dan mencaci player lawan ketika berada dipadang ( time tue gua xde gua xamik port kalo bab2 menkutuk neyh )



Ada gak member gua ajak gua main rugby tpi gua cakap gua malaz. Gua malaz bukan bermaksud gua takot or kecut orang kedah panggil tpi gua xamik port permainan yang macam tue. Permainan yang permain nya berada diatas padang seramai 20 orang pehtu berebut sabiji bola. Pehh!!! memang gua angin permainan cmtu. Marah gila gua habis ringan kaki ngan tangan gua. Kira nak sepak ja suma pintu yang ada kat hostel gua.Tapi kalo bola rugby tue emas ke, pulut durian ke, handphone blackberry ke boleh la jugak gua tahan dengan gua punya kemarahan neyh. Dahla bola tue xcantik, bujur plak tue, warna xmenarik, kalo la warna bola agak-agak macam 'sirap bandung' ke insyaALLAH gua akan cuba untuk menerima permainan rugby tue. Satu lagi permainan rugby neyh agak keterlaluan atau dalam bahasa kasaq nya banyak perkara 18sx la. Time ramai  penonton, gua tengok sorang brader neyh rilex je pergi touch bontot geng pasukan rugby tue. Satu g, time dalam permainan tue hampir-hampir berlaku aksi bercumbu-cumbuan antara player kedua-kedua pasukan. Sebab apa gua cakap camtu sebab sorang brader tackle sorang mamat neyh yang penting mamat tue tue bukan Mamat Khalid. Pehtu mamat tue jatuh dan brader yang tackle mamat tue pown jatuh. Jatuh plak face to face. Selamat gua sempat g tarik brader n mamat tue. Kalo dak bercium la depa dua. Gua bukan boleh tengok benda cmtu. Tambah-tambah sex diluar tabi'i. Gua kira nak rembat ja. Kemarahan gua ter serlah lagi disitu.



Gua nak flashback balik time gua g tengok rugby ritu. Ada satu pengalaman ngeri yang gua dapat. Lagi ngeri daripada kemalangan ngeri dan lagi ngeri dari cerita-cerita ngeri. Cerita dya berlaku time gua nak balik dari tengok rugby.

Tiba-tiba da orang nak menumbuk gua dari belakang, tpi gua dapat elak la time tue.Instinct gua kuat bai kalo bab-bab tumbuk-menumbuk neyh..keh3. Baru nak tumbuk rupa-rupanya budak. Baru gua nak cepuk budak tue, tiba-tiba budak tue bersuara. Selamat bersuara gua ngatkan bisu tadi. Budak sekolah yang gua rasa berusia dalam lingkungan 10 tahun sempat memuji gua "brader ..brader..brader nampak ranggea la nek motor Ex5". Time nak balik pown sempat da orang puji lagi. Baru gua nk start motor gua. Budak tue datang balik dan mengeluarkan kata-kata kesat. Dya cakap " dahla bang naik motor Ex5 buruk, kat umah kami motor Ex5 tue tempat ayam bertelur ja ".wek wek wek..suara budak tue. Gua tersentap. Berdesup jantung gua. Tapi dalam terkejut pown gua sempat membaling biji durian tepat pada pusat budak tue.Pehtu gua start motor dan blah dari situ. Time tue terserlah kewibawaan gua sebagai seorang ahli pembuatan worrior. Sedikit kata peringatan kepada suma budak yang rasa dya budak jangan sembang kemaih ngn org tua-tua ok. Bukan pa takot kena cepok nnt balik rumah makan nasi pakai straw Laici Kang

2 comments: