Monday 1 August 2011

Steambot Part 2

post yang sebelom neyh gua sempat creta sampai muka gua naik biru ja..gua xsempat nak creta pasai brotherhood-brotherhood gua..time tue gua dapat info dari member gua..cara dia cakap cmni ' met tadi gua nampak belaan lu dah terlepas, bek lu pergi tengok, kang terlepas dekat asrama pompuan, menjawab la lu'..sbb tu la gua terpaksa stop writting..gua bela landak ja..sebab tue bahaya cikit..tapi landak punya bulu bleh buat 'cottobath'..sodap..kadang-kadang bleh wat jangka lukis..memang berguna la bulu landak neyh bagi gua..cuma orang zaman sekarang salah guna kelebihan landak tue..diorang guna bulu landak buat tempat garu belakang..meme SHIT la..free-free badan luka..


bangsat punya iblis..pehal gua creta pasai bulu landak neyh...ok la der-der suma..antara member gua yang terlibat dalam aktiviti terjah kedai steambot neyh : Mus Aquilani, Syakir Messi, Afiq Fox Cave, Joe Budu, Mizul Zan, Mie Kulim, Zamir Gotu-Gotu, Chip Halis, Danny Choke, Epul The Body Builder, Din Kelly@Kulai, Adham Lupa Lirk dan akhir sekali gua Cikgu Budi..
budak-budak neyh suma excited bila dengan pasai makan..gua relax ja..gua kalo pasai makan neyh jarang amik pot tpi kalo bisness juta-juta gua join..gua makan 15 minit ja, pastu naik pitam..TAPI budak-budak neyh punya selera..dasyat gua tengok..naik takot pulak gua..habis sepinggan..pergi amik lagi 2 pinggan..habis 2 pinggan..pergi amik lagi 4 pinggan..macam tue lah yang gua bleh gambarkan kat luorang..agak-agak luorang bleh imagine dak..gua rasa bek luorang jangan imagine..ngeri brader..gua yang hati kebai neyh pown goyang tengok budak-budak tue makan, tambah-tambah luorang..coihhhh..

dasyat x dasyat..sayoq pown dya buat macam ayam..neyh Finalist Survival Versi Kelantan

brother yang baju hitam tue Danny C..gua tengok dya paling excited..kalo lu orang kacau dya makan..cilap-cilap kena pelampang dya terus bisu..dah ramai dah yang kena..so watch out dude

brader yang baju pink tue buat stedy bleh pegang chopstick..padahal gua yang ajaq dya 3 tahun dulu

brader neyh tengah rest..first half da sapu dah suma..la neyh tunggu second half...muka kenyang giler sial lu Mirul Zan..muka malas nak cakap


brader tue nama dya AfIQ Fox Cave..Dya pena masok AF tpi kena terajang dengan penerbit sebab isap rokok time nyanyi

tue antara aktiviti time makan..harga dya Rm 10 satu kepala..xkisah guna kepala apa pown yang penting ada perkataan kepala..sekilas pandang memang agak mahai laa TAPI luorang boleh makan puas-puas..makan pastu  muntah pown boleh makan lagi..makan sampai luorang dah pecah perut laa orang putih kata..tapi gua nak pesan jangan cuba-cuba nak tapau makanan tue bawak balik..bukan apa kedai neyh ada 'BEBOLA SENSOR'..bila luorang simpan makanan dalam poket..sensor tue akan bunyi..bunyi cmni...keriiiiiiiiiiiiiiiiiinggggggggggggggg bebola kena curiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!...cmtue la lebih kurang..gua pesan neyh..jangan bila dah kantoi cakap gua xpesan plak..kalo luorang cakap cmtue jangan tanya kenapa tiba-tiba gua pijak dada luorang..gua kalo bab-bab nasihat menasihat neyh gua strict cikit..biasa la orang dah mencecah umoq 20 tahun..kena la bersifat kedewasaan cikit..

baju biru tue Mie Kulim..brader neyh cuba nak lari dari xmo bayaq duit makan..tapi kantoi sebab sensor dekat kedai tue dah detect

picture ala-ala dunia ROH..time neyh gua dah tapau segenggam fishball..tapi xkantoi..gua ada cabel dalam..sebab tue xkantoi
Lastly gua nak berterima kasih kepada RESTORAN RENAZ STEAMBOT LAJU kerana sudi menjemput kami dalam rancangan 'Terjah Semua Kedai Makan'..gua boleh cakap neyh antara steambot yang paling sedap gua rasa..btw neyh first kedai steambot yang gua biasa try..so gua xda experience pasai steambot neyh..saja gua nak promote kedai neyh

No comments:

Post a Comment