Sunday 13 November 2011

11.11.2011

Buat julung kalinya gua suka tarikh dalam kalender omputih neyh..tarikh nampak mercikk gua rasa..kalau buat majlis berkhatan time tarikh neyh memang rock..satu pown majlis berkhatan gua xdapat detect..jenis buat kenduri berkhatan senyap-senyap..memang perangai gampang..tapi kalau majlis kawen memang banyak..naik mabuk pulak makan nasi kenduri banyak-banyak..setiap rumah kenduri bagi 4 bijik cokelat..memang stedy..gua dapat dekat 20 bijik cokelat..3 kotak cokelat gua cilop dari meja makan..sapa suruh tinggal merata..

Tujuan entry kali gua saja nak cakap yang gua memang xpuas hati satu majlis berkhatan pown xdapat hidu..atau kemungkinan lain mybe xda langsung majlis berkhatan..mana pergi adapt-adat Melayu kita..kita kian melupakan benda-benda cmni..sebak campur sedak jugak kalau gua pikir benda-benda cmni..orang awam lebih suka berkawen dari bersunat..

No comments:

Post a Comment