Tuesday 1 November 2011

Ziarah CC

hari neyh gua rasa terlintas nak pergi cc..banyak sebab kenapa hari neyh gua ziarah cc..kenapa bukan esok dan kenapa bukan lusa..naluri kecil gua mengatakan yang hari nie mungkin ada story menarik dekat cc tue..cc tue xjauh dengan rumah gua..cc tue bertempat di daerah TOKAI, kedah..tempat dimana banyak bangunan-bangunan pencakar langit dan bumi bakal tercipta..disebelah cc tue ada kedai awek..pehh comel..

sesampainya gua dekat cc..gua terus meringankan badan gua neyh menuju ke konter berdekatan..gua naik beskal feksi adik gua..ada raga dekat depan..warna hijau kuning..baru jelapang padi..samapi-sampai dekat konter tue..brader konter tue terus tanya gua amacam lama xnampak..gua xcakap walau sepatah perkataan..gua masih membisu..tapi disebalik senyuman tue gua sempat melemparkan senyuman kepada brader tue..senyuman gua nampak buas..tapi dalam hati kecil gua..gua harap brader tue paham disebalik senyuman gua..gua datang cc xpa bermodal kan sebarang sen pown..

brader tue senyum sinis..gua macam nak pijak ja muka dia..brader tue cakap " paham dah, lu kalau mai cc gua mesti nak hutang "..gua cakap " bukan hutang brader gua cuma malas nak bawak wallet yang dipenuhi duit beribu-ribu tue"..muka brader tue berubah..gua start goyang..bersebelahan brader tue ada hanger besi..silap-silap hari bulan free ja gua kena sebat..gua buat muka stedy tapi dalam masa yang sama muka brader berkerut macam tayar motor dah..neyh semua gara-gara gua asyik mintak hutang ja.."brader sejam cukop xnak lebih" bermonolog luaran gua terhadap brader tue tapi nanti duit PTPTN masok gua settle la..gua sekali lagi tersenyum sinis seraya gua terus ke pot PC feberet gua bersebelahan pintu kecemasan bersempadan dengan laluan gelap

lepas gua settle kowtim harga dengan brader tue gua terus berlari bagai menuju bintang ke arah PC gua..dalam perjalanan ke arah PC gua..gua ada melalui satu laluan gelap dimana pot PC dekat area tu mahal cikit..selalunya budak-budak bawah umur selalu amik pot tue..gua dah besar so gua kena cari pot yang lebih matang cikit..sambil melalui laluan gelap tue..terlintas anak mata kiri gua untuk memandang ke  arah jendela..tiba-tiba gua ternampak seorang budak tersenyum kambing sambil muka nya tercungap-cungap..gua syak budak neyh ada tengok benda xelok..senyuman budak tue kalau diperhati terlalu lama boleh menyebabkan tapak kaki gua melekat dekat mulut budak tue..titisan air liur di hujung bibir kian  kelihatan di wajah budak selengga tue..bapak muka desperate housewife betoi budak tue..

gua kucar-kacir..peluh jantan gua keluar secara tiba-tiba..pada mulanya gua malas nak amik pot..tapi memandangkan gua neyh Belia Benci Dadah pergi jugak usha budak tue..gua tengok budak tue macam kucar-kacir ja depan koputer..muka nya terlalu dekat sekerin koputer tapi tangan menaip laju..seperti ada sesuatu yang budak tue cuba sorokkan..jari-kemarinya laju seperti mesin potong rumput..lagi sekali gua syak budak tue ada buat benda xelok..jantung gua berdebar dubb dappp dubb dapp..xpernah gua rasa nervous sebab budak bawah umur neyh..

gua xcakap banyak gua terus  sergah..jaaahhhhhhhhhhh!!!!!..cilake budak tue tengah mengayat awek degree rupanya..baru umur 15 dah pandai adjust awek tue..nafsu nafsu..wajah gua bagai ditempek tahik..cilake punya budak..gua sempat beri sepam dua nasihat dekat budak tue..gua cakap " umur macam lu neyh adik xelok adjust awek lagi..lagi baik lu pergi cari buku Sasbadi ke, Pelangir ke, xpown Focus u..PMR dah nak dekat..kalau abang lempang satgi nampak macam penderaan kanak-kanak..LOG OUT pesbuk tue cepat gua nak online pulak"..nada gua tampak garang laksana seorang bapa yang tegas ..budak balik melalui jendela besar dihadapan kedai..gua rasa puas







No comments:

Post a Comment