Wednesday 2 November 2011

Tentang Hambo

hampir semusim gua berkecimpung dalam dunia memblog neyh..sarius gua memang masih mentah dan mengikut calculation yang gua buat tadi gua neyh masih setahun jagung dalam bidang neyh..tapi gua minat menulis..gua minat menulis benda-benda mengarut..mostly suma cerita-cerita gua benar sebenarnya..benda-benda yang berlaku dalam normal life gua..tapi entry-entry sebelom neyh gua xpernah memperkenalkan diri gua..tapi malam neyh gua terdetik nak memperkenalkan serba sedikit sapa insan serabut yang suka cerita benda-benda mengarut neyh..

nama penoh gua Mohd Shamer B Mohd Mokhtar..anak kelahiran Kedah..membesar sepenohnya di Bandaraya Tokai..baru berusia diawal 20-an..atau lebih spesific nya gua neyh baru ja menjejak kan diri gua pada umur 20 tahun pada bulan Mei yang lalu..dulu gua bersekolah di Alor Star Techincal Instituation atau SMT Alor Star..sekarang gua memperhambakan diri gua untuk belajar di Universiti Malaysia Perlis dalam jurusan Kejuruteraan Pembuatan..member-member panggil gua Met..kalau nama komersial gua Cikgu Budi..tapi si Din Kulai panggil gua met cobain..cilake din..

gua neyh seorang yang ganaih..mudah dibawa berbincang tetapi mudah juga untuk menghadiahkan penerajang mahupown pelempang...pernah memukul seekor lipas dengan kejam dengan munggunakan ibu jari kaki..menyayat hati kalau tengok conditon lipas tue lepas kena shoot dengan gua..gua neyh mudah berkawan..alhamdulillah..setakat neyh semua kawan-kawan yang gua dapat memang stedy..memang sepala dengan gua..tanpa kawan-kawan sapa la kita..ye dok..gua neyh minat dengan engineering neyh tapi otak gua neyh lambat pick up atau dalam bahasa mudah gua neyh lampi..

untuk pengetahuan makwe-makwe luar sana..gua neyh masih lagi bujang..hantar rombongan kalau berkenan..setiap permohonan akan dipertimbangkan..keh keh keh..gua berjoking ja makwe-makwe sekalian..gua punya misi ialah jadi engineer..gua nak beli Van Wosewogan..lepas tue gua teringin nak berkahwin seseorang yang perwatakan ustazah tetapi mukanya seakan Miss Universe macam Norjuma tue..keh keh keh..demand sungguh xpadan dengan muka mat pet..gua juga gemar menangkap belalang kunyit..kadang-kadang gua selalu memburu Bison..setakat tue saja gua boleh cerita dekat lu orang..gua xboleh cerita banyak-banyak sebab biodata gua neyh rahsia..

No comments:

Post a Comment