Saturday 5 November 2011

Aidil Adha

Raya haji dah nak dekat kalau xda entry baru rasa macam lengkap pulak..rasa macam xsejiwe dengan raya yang bakal menjelma neyh..season neyh gua malas nak korban banyak-banyak..gua target 17 ekor lembu + 3 ekor kibas pown dah cukop..bukan pa season lepas punya raya banyak geng-geng kutu komplen..geng tu cakap daging sikit..xrock langsung..siap buat memorandum lagi..kononnya nak tunjuk kemarahan sebab gua buat korban cikit je

Season neyh total semua korban adalah 20 ekor..kepada geng-geng kutu..season neyh luorang makan puas-puas..makan sampai termuntah..makan sampai bengkak bijik mata..xhabis makan gua pijak..season lepas luorang demand..

Satu lagi..sebelom gua mengundur diri..gua hairan malam neyh gua xnampak pown kanak-kanak main mercun berduyun-duyun..gua tengok budak-budak sekarang dah xmacam dulu..semua nak ikut perangai mat salleh..semua budak-budak pakat p clubbing..amboeh sakan noe hampa..

satu lagi..raya haji neyh untuk kaum lelaki ja..yang kaum perempuan nak sambut sekali apapasai..bukan gua cakap member gua yang cakap..nak sambut jugak tunggggu raya hajjah..betol jugak kalau gua pikir balik..member gua yang kutu lepak pown boleh pikir xkan luorang yang geng budak ubesiti xleh nak pikir 

1 comment:

  1. haaa, bnyk laa hampa. klu nk tnggu raya hajjah smpai kucing bertnduk pun tadakk. :P

    ReplyDelete