Sunday 6 November 2011

Daging Sapi

start pada hari neyh gua dah rasa tawar hati dengan daging dah..macam-macam menu pelik gua try hari neyh..gua neyh dah macam Man vs Wildsekali pandang

ada ke sorang brader neyh bagi gua try daging sapi celuk tepung..jadah lu bhaii..sedap memang la sedap tapi sedap jugak kalau gua pijak brader tue..cerita bermula selepas gua dengan member ducati gua Pak Cop baru menunaikan solat dengan jayanya..seorang brader yang mukanya aala-ala Harun Salim Banci telah menyapa gua dari bahagian G-spot gua iaitu dibahagian ketiak..gua dijemput untuk menghadiri satu majlis korban berhampiran dengan kawasan rumah gua..gua jarang nak menolak perlawaan neyh..kalau gua tolak pown sebab brader tue pernah reject gua sebab dulu gua pernah kapel kecil-kecilan dengan adik dia tapi brader tue bernasib baik sebab dia xde adik perempuan

sebelom tue..gua paling rumah dulu amik Pisau Rambo abah gua..pisau tue kalau xcilap gua dah  6 orang dah kena tikam kat belakang..slow-slow je..just nak kopek jerawat dekat belakang badan tue..boleh tahan la tajam dia..gaya gua tanpak garang..seakan Rocky Balboa pown ada..pisau gua lampir dicelah ketiap..kain pelikat jenama Gajah Duduk gua sarong kan sebagai menggantikan seluar melayu gua..tidak lupa segulung rokok daun gua tatapkan dibahagian bibir sebagai dessert gua time tue.

sesampainya gua..Pak Aji sudah mula meletakkan pisau dibahagian trakea lembu..tapi Pak Aji tue gua tengok macam baru first time je nak buat kerja bunuh-bunoh neyh..nak mencari urat mareh dengan urat halkom pown dekat 30 minit..jadah lu..kalau bagi gua job tue..gua usha lembu tue terus gua hayun Pisau Rambi abah gua tue..lepas 30 minit lembu tue siap disembelih dan beberapa jam kemudian gua dan Angkatan Veteran Hardcore Tokai siap melapah lembu tue..nak dijadikan cerita ada seorang brader neyh kononnya nak try resepi baru..brader neyh nak buat daging sapi celup tepung..gua dengar pown xsedap hati..dengar macam Frieskiss pown ada..gua dah mula panic sebab brader suruh gua try masakan tue

bukan apa..kalau masakan tue sedap xpa..kalau masakan tue xsedap kompem-kompem brader tue kena pijak dengan gua..free ja dapat hadiah pagi raya neyh..nak dijadikan cerita lagi masakan tue xsedap..gua xcakap banyak gua dengan member gua pegang  brader tue seraya kami geletek member tue sampai terkencing..lu paham-paham la air kencing orang umur 30 cmna..memang kodi..suasana jadi havoc seketika..tapi serius daging celup tepung memng xsedap..gua rasa macam gua tengah hisap tapak kaki member gua..tersedak gua..halkum gua neyh dah naik kecut dek kerana daging tue..retina mata gua dah tukar kaler biru dah..gua terus balik rumah demi mengelak daripada berlakunya korban kedua..tangan gua terketar ja nak sembelih brader tue




No comments:

Post a Comment