Thursday 10 November 2011

Makwe

kalau cakap pasai makwe-makwe neyh gua jarang nak amik pot..member-member gua semua dah ada makwe..gua sorang ja xdak makwe..kalau hujung minggu semua orang keluar main snooker dengan makwe dekat town..gua?? pa jadah..gua keluar dengan Ducati Posmen gua laa..onda-ronda Alor Stuck..main langgar-langgar lambu isyarat..baru jiwe muda

Tapi kalau gua ada biemdabeliu baru inn..baru bersemangat gua nak tackle makwe..kalau ada rumah bungalow ka..neyh makwe kalau tengok Ducati Posmen gua memang makwe baling selipar..nak kata gua xhandsome..hmmm muka gua ada iras-iras Eman Manan..xkan xhandsome lagi kot..keh keh keh..gua rasa makwe-makwe benci tengok Ducati Posmen gua tue kot..biasa la  side mirror bengkok di tambah dengan number plat yang dah patah sebelah dan cat motor yang ala-ala bangunan cina memang normal bagi motor orang bujang macam gua

Bila la makwe-makwe nak belanja gua main snooker..dah lama gua xmain terjah-terjah bola kaler-kaler neyh..berdebar pulak gua menunggu..gua target jodoh gua tue tiba time gua tengah study dekat library..baru sejuk mata Si Dia memandang..keh keh keh

No comments:

Post a Comment